Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 р. на медіа-контент найпопулярніших українських Інстаграм-блогерів
Анотація
У статті висвітлено зміни, які відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блогерів із лютого по травень 2022 р. За допомогою статистичних та інших даних з відкритих джерел, а також контент-аналізу кількох акаунтів у соціальній мережі «Інстаграм» схарактеризовано стан українського digitalринку, створено, відповідно до кількості підписників, добірку з п’яти найпопулярніших Інстаграм-блогерів. Запропоновано класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни. Визначено види, частоту й тональність медіаконтенту на теми війни, цивільної оборони. Виявлено основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах. Опрацьовано та систематизовано інформацію про повернення кожного з цих 5 інфлюенсерів на ринок digital-реклами.
Завантаження
Посилання
Dybchuk, L. V. (2018). Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu v systemi marketynhovykh komunikatsii. Visnyk Volynskoho instytutu ekonomiky ta menedzhmentu, Seriia: Ekonomichni nauky, 2018, 106–111 pp. [in Ukrainian].
Afanasiev, I. Yu., & Ustymenko, L. M. (2021).Pidtrymka trevel-bloheriv providnymy ukrainskymy internet-masmedia. Pytannia kulturolohii, 2021, No 38, 236–247 pp.[in Ukrainian].https://doi.org/10.31866/2410-1311.38.2021.247162
Naipopuliarnisha sotsmerezha sered ukraintsiv. (2022). Sostav Media [in Ukrainian]. https://sostav.ua/publication/najpopulyarn-sha-sotsmerezha-sered-ukra-nts-v-90856.html
Guide IAB Ukraina z infliuenser marketynhu. (2020). IAB UKRAINE, HS «BIuRO INTERAKTYVNOI REKLAMY UKRAINA» [in Ukrainian].https://drive.google.com/file/d/1zUE76txQ3bV8Uuc5wWFUefUo9sH3mClk/view?fbclid=IwAR3YZc2zg4orgXoNR2v2DmQCw99bO0m8QuGmvPgOrGk_U0aeyer6Fniwus
Informatsii z yakykh dzherel bilshe doviriaiut ukraintsi ta yakymy, na yikhniu dumku, ye kryterii profesiinosti zhurnalistiv (2022). Fond Demokratychni initsiatyvy imeni Ilka Kucheriva [in Ukrainian]. https://dif.org.ua/article/informatsii-z-yakikh-dzherel-bilshe-doviryayut-ukraintsi-ta-yakimi-na-ikhnyu-dumku-e-kriterii-profesiynosti-zhurnalistiv
Eksperty poiasnyly, chomu reklama u bloheriv vyklykaie doviru liudei. (2019). Vysokyi zamok [in Ukrainian].https://wz.lviv.ua/news/387079-eksperty-poiasnyly-chomu-reklama-u-bloheriv-vyklykaie-doviru-liudei
Doslidzhennia Facebook ta Instagram v Ukraini. Plusone Social Impact [in Ukrainian]. https://plusone.com.ua/research/
naipopuliarnishykh instahram-bloheriv Ukrainy: shcho pro nykh vidomo. (2021). 24 kanal [in Ukrainian]. https://showbiz.24tv.ua/top-10-instagram-blogeriv-ukrayini-2021-oglyad-pro-shho-pishut_n1550614
naipopuliarnishykh infliuenseriv Ukrainy. (2020). Forbes [in Ukrainian]. https://forbes.ua/ratings/30-naypopulyarnishikh-inflyuenseriv-ukraini-02112020-409
Top Infliuensery Ukrainy. (2020). City Life [in Ukrainian]. ТОП ІНФЛЮЕНСЕРИ УКРАЇНИ | City Life
Osoby, yaki pidtrymuiut Putina ta viinu proty Ukrainy. Theylovewar.com [in Ukrainian]. https://theylovewar.com
Ukrainskyi digital v umovakh viiny — 73% internet-marketolohiv povernulysia do roboty. Serpstat [in Ukrainian]. https://serpstat.com/uk/blog/ukrayinskij-digital-doslidjenya/
Naismilyvishi mamy u sviti. (2022). Sova jewelry house[in Ukrainian].https://sovajewels.com/ua/news/samye-smelye-mamy-v-mire/
Pro nas. Made with Bravery [in Ukrainian].https://shop.brave.ua/uk/about