Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 р. на медіа-контент найпопулярніших українських Інстаграм-блогерів

  • Юлія Вронська Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: digital-маркетинг, digital-реклама, Інстаграм-блогер, інфлюенсер-маркетинг, медіаконтент

Анотація

У статті висвітлено зміни, які відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блогерів із лютого по травень 2022 р. За допомогою статистичних та інших даних з відкритих джерел, а також контент-аналізу кількох акаунтів у соціальній мережі «Інстаграм» схарактеризовано стан українського digitalринку, створено, відповідно до кількості підписників, добірку з п’яти найпопулярніших Інстаграм-блогерів. Запропоновано класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни. Визначено види, частоту й тональність медіаконтенту на теми війни, цивільної оборони. Виявлено основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах. Опрацьовано та систематизовано інформацію про повернення кожного з цих 5 інфлюенсерів на ринок digital-реклами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Юлія Вронська, Київський університет імені Бориса Грінченка
Студентка VI курсу Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Dybchuk, L. V. (2018). Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu v systemi marketynhovykh komunikatsii. Visnyk Volynskoho instytutu ekonomiky ta menedzhmentu, Seriia: Ekonomichni nauky, 2018, 106–111 pp. [in Ukrainian].

Afanasiev, I. Yu., & Ustymenko, L. M. (2021).Pidtrymka trevel-bloheriv providnymy ukrainskymy internet-masmedia. Pytannia kulturolohii, 2021, No 38, 236–247 pp.[in Ukrainian].https://doi.org/10.31866/2410-1311.38.2021.247162

Naipopuliarnisha sotsmerezha sered ukraintsiv. (2022). Sostav Media [in Ukrainian]. https://sostav.ua/publication/najpopulyarn-sha-sotsmerezha-sered-ukra-nts-v-90856.html

Guide IAB Ukraina z infliuenser marketynhu. (2020). IAB UKRAINE, HS «BIuRO INTERAKTYVNOI REKLAMY UKRAINA» [in Ukrainian].https://drive.google.com/file/d/1zUE76txQ3bV8Uuc5wWFUefUo9sH3mClk/view?fbclid=IwAR3YZc2zg4orgXoNR2v2DmQCw99bO0m8QuGmvPgOrGk_U0aeyer6Fniwus

Informatsii z yakykh dzherel bilshe doviriaiut ukraintsi ta yakymy, na yikhniu dumku, ye kryterii profesiinosti zhurnalistiv (2022). Fond Demokratychni initsiatyvy imeni Ilka Kucheriva [in Ukrainian]. https://dif.org.ua/article/informatsii-z-yakikh-dzherel-bilshe-doviryayut-ukraintsi-ta-yakimi-na-ikhnyu-dumku-e-kriterii-profesiynosti-zhurnalistiv

Eksperty poiasnyly, chomu reklama u bloheriv vyklykaie doviru liudei. (2019). Vysokyi zamok [in Ukrainian].https://wz.lviv.ua/news/387079-eksperty-poiasnyly-chomu-reklama-u-bloheriv-vyklykaie-doviru-liudei

Doslidzhennia Facebook ta Instagram v Ukraini. Plusone Social Impact [in Ukrainian]. https://plusone.com.ua/research/

naipopuliarnishykh instahram-bloheriv Ukrainy: shcho pro nykh vidomo. (2021). 24 kanal [in Ukrainian]. https://showbiz.24tv.ua/top-10-instagram-blogeriv-ukrayini-2021-oglyad-pro-shho-pishut_n1550614

naipopuliarnishykh infliuenseriv Ukrainy. (2020). Forbes [in Ukrainian]. https://forbes.ua/ratings/30-naypopulyarnishikh-inflyuenseriv-ukraini-02112020-409

Top Infliuensery Ukrainy. (2020). City Life [in Ukrainian]. ТОП ІНФЛЮЕНСЕРИ УКРАЇНИ | City Life

Osoby, yaki pidtrymuiut Putina ta viinu proty Ukrainy. Theylovewar.com [in Ukrainian]. https://theylovewar.com

Ukrainskyi digital v umovakh viiny — 73% internet-marketolohiv povernulysia do roboty. Serpstat [in Ukrainian]. https://serpstat.com/uk/blog/ukrayinskij-digital-doslidjenya/

Naismilyvishi mamy u sviti. (2022). Sova jewelry house[in Ukrainian].https://sovajewels.com/ua/news/samye-smelye-mamy-v-mire/

Pro nas. Made with Bravery [in Ukrainian].https://shop.brave.ua/uk/about


Переглядів анотації: 210
Завантажень PDF: 69
Опубліковано
2022-11-30
Як цитувати
Вронська, Ю. (2022). Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 р. на медіа-контент найпопулярніших українських Інстаграм-блогерів. Інтегровані комунікації, (1 (13), с. 42-48. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.17
Розділ
Наукові розвідки студентів