Маркетингові та рекламні технології як складник промоції освітніх послуг

  • Андрій Сінько Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: соціальні медіа, реклама, маркетинг, промоція, заклад вищої освіти, маркетингові комунікації

Анотація

У статті досліджено різноманітність маркетингових та рекламних технологій, які є ключовими методами промоції закладу вищої освіти. Зокрема, визначено низку наявних способів пошуку прямого контакту з потенційними здобувачами та зацікавленими особами. Застосування маркетингових технологій при роботі з популяризацією закладу вищої освіти є важливим складником загальної концепції промоції останнього. Йдеться про використання загальновідомих соціальних мереж, месенджерів та інших каналів комунікації, що дають змогу продемонструвати сильні сторони закладу цільовій аудиторії. Варто врахувати, що в комплексі разом із чітко вибудованою послідовністю професійних рекламний дій за допомогою комунікаційних технологій можна досягати запланованого результату.
Важливо відмітити, що це дослідження є досить актуальним, оскільки тягне за собою сенси маркетингових технологій, впроваджених у закладах вищої освіти. Подібна практика спостерігається вже давно, однак щороку технології потребують оновлення та вдосконалення. Саме про них йтиметься у публікації. Зі зміною поколінь диференціюються методи комунікації з аудиторією. Ще десять років тому текстова інформація сприймалась аудиторією найкраще, однак на зміну їй прийшла доба відеоконтенту. Задля виявлення таких тенденцій виникає потреба у постійному контент-моніторингу та впровадженні трендових технологій у роботу будь-яких організацій. Враховувати також варто вимоги конкретних індивідів, що формуються завдяки вдалому та якісному портрету цільових груп. Такий підхід дає змогу досконало познайомитись із представниками цільової аудиторії та презентувати будь-який продукт, знаючи його переваги у свідомості абстрактно сформульованих осіб.
Беручи до уваги мету дослідження, яка зорієнтована на те, щоб розглянути наявні методи промоції закладів вищої освіти, варто зазначити й найдієвіші маркетингові та рекламні технології у роботі з наповнення інформаційної кампанії закладу. Одним із таких є проведення Днів відкритих дверей. Це подія, яка дає змогу здійснювати двосторонню комунікацію та налагодити контакт з аудиторією напряму, без залучення сторонніх осіб. У публікації поглиблено йдеться саме про цей спосіб промоції закладу. Він є дієвим не тільки на рівні залучення абітурієнтів через презентацію сильних сторін останнього, а й створення певного іміджу організації. Це дає змогу сформулювати у підсвідомості цільової аудиторії певний образ, який у майбутньому стане орієнтиром для подальшого вибору закладу вищої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Андрій Сінько, Київський університет імені Бориса Грінченка
Викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Voskresenska, O. Ye. (2011). Rozshyrennia instrumentariiu stratehichnoho planuvannia [Strategic Planning Tools]. Ekonomichni innovatsii [in Ukrainian]. http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/67035/08-Voskresenska.pdf?sequence=1

Horal, O., & Burlitska, O. (2019). Rivni portreta tsiliovoi audytorii [Levels of Portrait of the Target Audience]. 111–113 pp. [in Ukrainian].https://core.ac.uk/download/pdf/249318136.pdf

Grygoruk, P. M. (2011). Informatsiina tekhnolohiia yak instrument pidtrymky pryiniattia marketynhovoho rishennia [Information Technology as a Tool to Support Marketing Decision Making]. Pratsi Odeskoho politekhnichnoho universytetu, 3, 170–176 pp. [in Ukrainian]. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_3_29

Derzhstat Ukrainy: [perelik zakladiv vyshchoi osvity Ukrainy vsikh rokiv nezalezhnosti]. Kyiv, 1998–2021 [in Ukrainian]. http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2005/osv_rik/osv_u/vuz_u.html

Drobko, V. I. (2017). Marketynhovyi plan yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Marketynh і kontrolinh: suchasni vyklyky pidpryiemnytsv, Кyiv [in Ukrainian]. http://elar.nung.edu.ua/bitstream/123456789/6093/1/6698p.pdf

Zdyrok, M., Levkovych, I., Stasiv, N., & Dranus, L. (2021). Reklamni onlain-komunikatsii yak zasib prosuvannia tovariv v internet-seredovyshchi [Advertising Online Communications as the Means to Promote Commodities in the Internet Environment]. Rozvytok marketynhu v APK, 2021, 192–195 pp. https://web.archive.org/web/20220317053213id_/http://visnuk.kl.com.ua/joom/images/archive/econ/28_2021/Econ-28-2021-33.pdf

Kolontaievskyi, O. P. (2018). Analiz metodiv opysu ta sehmentatsii tsiliovoi audytorii dlia zakhodiv internet-marketynhu. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka», 2018, No 6, 22–24 pp. [in Ukrainian].

Lozovska, H. M. (2021). Neobkhidnist i aktualnist vyznachennia tsilovoi audytorii v suchasnykh rynkovykh umovakh. Zbirnyk tez dopovidei Odeskoi natsionalnoi akademii kharchovykh tekhnolohii, 2021 [in Ukrainian]. https://card-file.onaft.edu.ua/bitstream/123456789/18263/1/81_sci_conf_of_teach_2021_Lozovska.pdf

Chaban, T. (2019). Problemy marketynhovoho planuvannia [Critical Issues in Marketing Planning]. Ternopilskyi natsionalnyi tekhnichnyi universytet imeni Ivana Puliuia [in Ukrainian]. http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/29351/2/RSPIC_2019_Chaban_T-Critical_issues_in_marketing_88-89.pdf

Datsenko, T., Vyhovska, O., & Sinko, A. (2020). Social Media and Higher Education Institutions: Using social networks to recruit students. The Modern Higher Education Review, 2020 [in Ukrainian]. https://www.edreview.kubg.edu.ua/index.php/edreview/article/view/92/80


Переглядів анотації: 144
Завантажень PDF: 85
Опубліковано
2022-11-30
Як цитувати
Сінько, А. (2022). Маркетингові та рекламні технології як складник промоції освітніх послуг. Інтегровані комунікації, (1 (13), с. 34-41. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.16
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю